Start - ortopedia-gdansk.pl

Lekarze Ortopedzi w Gdańsku: NZOZ ORTOPEDIA

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ORTOPEDIA - utworzony w roku 1999 - jest prywatnym ośrodkiem leczenia chorób i urazów układu kostno stawowego. Leczenie prowadzone jest również w ramach ubezpieczenia w NFZ (Narodowym Funduszu Zdrowia).

Prawie cały zespół lekarski wywodzi się spośród pracowników naukowo-dydaktycznych byłej Kliniki Ortopedii Akademii Medycznej w Gdańsku (obecnie - Kliniki Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego).  Posiadamy wieloletnie doświadczenie w leczeniu wrodzonych, samoistnych oraz wtórnych chorób kości i stawów, jak też w leczeniu  następstw urazów - nieszczęśliwych wypadków, urazów sportowych itp. Od dziesiątków lat lekarze nasi prowadzą leczenie dzieci, młodzieży i osób dorosłych, a doświadczenie zawodowe zdobywali w wielu ośrodkach w Polsce, Europie i na innych kontynentach.

Zespół lekarzy specjalistów  wspierany jest przez dwie pielęgniarki współpracujące z nami od wielu lat, posiadające wielkie doświadczenie w pracy z chorymi po urazach i z chorobami narządu ruchu.

W skład NZOZ ORTOPEDIA wchodzi Poradnia Chirurgii Ręki - nie ograniczająca się do leczenia  wyłącznie w obrębie ręki, bowiem pasją i zainteresowaniem naszych lekarzy jest chirurgia całej kończyny górnej. Poradnia Urazowo Ortopedyczna i Poradnia Wad Postawy zajmuje się w znacznej mierze leczeniem chorób kręgosłupa oraz chorób zwyrodnieniowych stawów; prowadzimy także leczenie ambulatoryjne wszystkich innych jednostek chorobowych i urazów z zakresu całego narządu ruchu.

Do najczęściej leczonych przez nas chorób należą:

• Zespoły uciskowe nerwów obwodowych - kanału nadgarstka, nerwu łokciowego i in.
  • Urazy kończyn i kręgosłupa - skręcenia, zwichnięcia, złamania, pourazowe niestabilności i zniekształcenia, odległe następstwa urazów
  • Choroby kręgosłupa - skoliozy, kręgozmyk, zmiany zwyrodnieniowo dyskopatyczne itp.
  • Choroby stawów - zmiany zwyrodnieniowe stawów biodrowych, kolanowych, choroby chrząstki stawowej i in.
  • Zaburzenia osi kończyn
  • Martwice jałowe narządu ruchu
  • Choroby ścięgien i rozcięgien - urazy, zapalenia, choroby: Dypuytrena, De Quervain, Ledderhose  i wiele innych.

W  przypadkach potrzeby przeprowadzenia leczenia operacyjnego z zakresu chirurgii ręki nasi specjaliści współpracują z licznymi szpitalami Pomorza i innych regionów Kraju - oferując swe umiejętności wysoko oceniane przez chorych oraz środowisko medyczne.

NZOZ Ortopedia CERT     NFZ NZOZ Ortopedia     Google+ NZOZ Ortopedia